webkinz101

The place all about webkinz, and MUCH MORE!!

This is awesome people!

You are not connected. Please login or register

WoW Almost SUMMER

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 9:34 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
it's a never-ending goal, i hope. Wink


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

27WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 9:35 am

Savannah <3

Savannah <3
~*Amber(: wrote:it's a never-ending goal, i hope. Wink

LoL How Many Roleplays Do You Think We're Going To End Up Having?

28WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 9:41 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
haha, IDK, but i hope many, many. Wink


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

29WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 9:42 am

Savannah <3

Savannah <3
~*Amber(: wrote:haha, IDK, but i hope many, many. Wink
That's Going To Take A Long Time LoL
Ill Get My Friends To Join So You'll Have More Members. More Members Means More RP's LoL

30WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 9:55 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
Savannah <3 wrote:
~*Amber(: wrote:haha, IDK, but i hope many, many. Wink
That's Going To Take A Long Time LoL
Ill Get My Friends To Join So You'll Have More Members. More Members Means More RP's LoL
yay! thanks so much! *huggles*


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

31WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 9:57 am

Savannah <3

Savannah <3
~*Amber(: wrote:
Savannah <3 wrote:
~*Amber(: wrote:haha, IDK, but i hope many, many. Wink
That's Going To Take A Long Time LoL
Ill Get My Friends To Join So You'll Have More Members. More Members Means More RP's LoL
yay! thanks so much! *huggles*

Your Squeezing Me Too Tight.............Can't............Breathe.........

32WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 9:58 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
*lets go* oopsies O.O


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

33WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 10:03 am

Savannah <3

Savannah <3
LoL Its Ottay.
Ooh Star. Like a Star @ heaven

34WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 10:07 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
Savannah <3 wrote:LoL Its Ottay.
Ooh Star. Like a Star @ heaven
oohness. xD
come DCT or RP with me and jill! ^-^
Suspect xD the "suspect" face.


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

35WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 10:31 am

{ρєяƒє¢т}

{ρєяƒє¢т}
i got out of school May 21st!

36WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 10:33 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
UGHHHH LUCKY! xD
we had to much snow... O.O


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

37WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon May 31, 2010 6:41 pm

ℓινι [✿]«

ℓινι [✿]«
Administrator
Administrator
Savannah <3 wrote:
~*Amber(: wrote:
Savannah <3 wrote:My Birthday Is July 29th! Yay Me!!!!!! LoL
I'm Goig To Spend My Summer Swimming And Chasing The Icecream Man Around The Block! Very Happy
:O sounds like fun! xD Razz

LoL Yes It Is. The Icecream Man Yelled At Me For Chasing Him The Other Day. He Drove Away As Fast As He Could. Which Wasn't So Fast LoL

I would love to do that :0

38WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Wed Jun 02, 2010 4:24 pm

Stella36

Stella36
holly6245 wrote:
iijill!! wrote:I'm going to the pool today!
it opens at 11:30, though Mad

Same heree! I can't wait till Summer! The year went by fast!

LOL I know !! Laughing

39WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Wed Jun 02, 2010 4:25 pm

Stella36

Stella36
emily!(: wrote:i got out of school May 21st!
Lucky!!!! I get out on the 15th Sad

40WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Thu Jun 03, 2010 5:21 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
Stella36 wrote:
emily!(: wrote:i got out of school May 21st!
Lucky!!!! I get out on the 15th Sad
IKR!?
i hate it so much... xD
see yah later today buddeh! ~HUGSSSSSSS~


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

41WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Thu Jun 03, 2010 2:57 pm

Savannah <3

Savannah <3
Stella36 wrote:
emily!(: wrote:i got out of school May 21st!
Lucky!!!! I get out on the 15th Sad
I Get Out June 25th. We Had To Many Snowdays. =P

42WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Thu Jun 03, 2010 3:44 pm

Stella36

Stella36
Savannah <3 wrote:
Stella36 wrote:
emily!(: wrote:i got out of school May 21st!
Lucky!!!! I get out on the 15th Sad
I Get Out June 25th. We Had To Many Snowdays. =P

awwwww Sad

43WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Thu Jun 03, 2010 6:56 pm

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
Stella36 wrote:
Savannah <3 wrote:
Stella36 wrote:
emily!(: wrote:i got out of school May 21st!
Lucky!!!! I get out on the 15th Sad
I Get Out June 25th. We Had To Many Snowdays. =P

awwwww Sad
IKR!?
I feel bad about that cuz we had a lot, too. xD


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

44WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Sun Jun 06, 2010 8:11 am

BrownEyedBieber

BrownEyedBieber
i can't wait for july(:

45WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Sun Jun 06, 2010 8:27 am

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
JULY 4TH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cool


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

46WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon Jun 07, 2010 12:34 pm

☮4lifeE

avatar
Banned
~*Amber(: wrote:JULY 4TH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cool
lol once on July 4th me and connor (shirtless giraffe boy hahaha) covered ourselves head to toe with american flag stickers xD

47WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Mon Jun 07, 2010 2:11 pm

ℓινι [✿]«

ℓινι [✿]«
Administrator
Administrator
^^^^ I'd like to do that sometime. :0


_________________
Whatyougotboyishardtofind. I think about it all the time.

rofl hello!
yeah you know who this is! oh yeah amberr hacked your siggie!!! omgg! you're an awesome admin-buddy! :O
lylas!
~Amber

48WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Fri Jun 11, 2010 1:01 pm

%rawr%

%rawr%
today is my first day of vcation :]

49WoW Almost SUMMER - Page 2 Empty Re: WoW Almost SUMMER on Fri Jun 11, 2010 1:54 pm

~*Zoe(:

~*Zoe(:
Site Creator
Site Creator
haha youre lucky rawr! (:


_________________
Finally had the guts to quit coast.
BAM.
That's mighty. xD
http://webkinz101.roflforum.net

Sponsored content


Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum